Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Zawody WKKW
poziom regionalny

Warunki pogodowe: delikatne słońce, średni wiatr

Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Regionalne zawody WKKW
KLASA entry, jednodniowe

Obrazek Obrazek

Harper Josie Pearson & Untouchable


Wynik: 102,79 / 200 =
51,40%

Zdarzenie losowe

47:

Najlepszy jeździec; Jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.
Losowanie dla zera, rzut 1d20:

14;

niesubordynacja konia

Wskazówka do pisania

-

Losowanie

132:

Opór; za opór uważa się każdy przypadek, w którym koń – bez względu na powód – odmawia poruszania się naprzód, zatrzymuje się, wykonuje regularne lub nieregularne półwolty, wspina się lub cofa.

__

rzut 1d20 -

4;

przekroczenie normy czasu

__

rzut 1d50 -

19;

7,6 punkta karnego

Opis

-

Losowanie

95:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

-

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym świeci delikatne słońce i wieje średni wiatr.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]HARPER JOSIE PEARSON & UNTOUCHABLE - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Regionalne zawody WKKW
KLASA entry, jednodniowe

Obrazek Obrazek

Harper Josie Pearson & Upleaser Van't De Vour


Wynik: 115,63 / 200 =
57,81%

Zdarzenie losowe

27:

Bolesny skurcz; koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

27

rzut 1d20 -

19;

umiarkowany ból

Wskazówka do pisania

-

Losowanie

114:

Wyłamanie; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

14;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

Opis

-

Losowanie

63:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

8;

powodujące konieczność odbudowy przeszkody 4 punkty karne

Opis

-

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym świeci delikatne słońce i wieje średni wiatr.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]HARPER JOSIE PEARSON & UPLEASER VAN'T DE VOUR - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Regionalne zawody WKKW
KLASA entry, jednodniowe

Obrazek Obrazek

Harper Josie Pearson & Gamebreaker


Wynik: 101,00 / 200 =
50,50%

Zdarzenie losowe

35:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

35

rzut 1d20 -

10;

dokuczliwy ból

Wskazówka do pisania

-

Losowanie

129:

Opór; za opór uważa się każdy przypadek, w którym koń – bez względu na powód – odmawia poruszania się naprzód, zatrzymuje się, wykonuje regularne lub nieregularne półwolty, wspina się lub cofa.

__

rzut 1d20 -

3;

eliminacja/dyskwalifikacja

Opis

-

Losowanie

53:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

14;

bez naruszenia przeszkody

Opis

-

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym świeci delikatne słońce i wieje średni wiatr.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]HARPER JOSIE PEARSON & GAMEBREAKER - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Regionalne zawody WKKW
KLASA 2*, jednodniowe

Obrazek Obrazek

Mary Anna Suárez Hargreeves & Peter Pan


Wynik: 164,41 / 260 =
63,23%

Zdarzenie losowe

1:

Niesubordynacja/opór; za opór/niesubordynację uważa się każdy przypadek, w którym koń – bez względu na powód – odmawia poruszania się naprzód, zatrzymuje się, wykonuje regularne lub nieregularne półwolty, wspina się, cofa, ponosi lub pozostaje poza kontrolą jeźdźca.

1

rzut 1d20 -

6;

umiarkowanie trudne zachowanie

Wskazówka do pisania

-

Losowanie

81:

Potknięcie/poślizgnięcie się konia; Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

137:

Zmęczenie; koń męczy się ze względu na panujące warunki, nieprzygotowanie, spadek formy lub błędne rozłożenie sił na trasie.

19:

Pomylenie trasy; zawodnik nie jedzie zgodnie z trasą wyznaczoną na planie crossu; brak dodatkowego rzutu, pomylenie trasy równa się bezwzględnej eliminacji. eliminacja

Opis

-

Losowanie

111:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

11;

zrzutka 4 punkty karne

77:

Potknięcie/poślizgnięcie konia; Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

20;

bez wpływu na wynik

Opis

-

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym świeci delikatne słońce i wieje średni wiatr.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]MARY ANNA SUÁREZ HARGREEVES & PETER PAN - KLASA 2*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Regionalne zawody WKKW
KLASA 2*, jednodniowe

Obrazek Obrazek

Naomi Eaton & Fleau de Baian


Wynik: 142,59 / 260 =
52,84%

Zdarzenie losowe

47:

Najlepszy jeździec; Jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.
Losowanie dla zera, rzut 1d20:

7,5;

pomyłka (-2% do końcowego wyniku, już uwzględnione)

Wskazówka do pisania

-

Losowanie

53:

Świetna forma; Niczym niezakłócony przejazd, zero błędów, zero komplikacji. Para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

2;

brak efektu

51:

Ominięcie chorągiewki; uważa się, że koń ominął chorągiewkę, jeśli skacze on przeszkodę, ale tylko większość jego ciała przejdzie między chorągiewkami. Oznacza to, że część jego ciała nie jest pomiędzy chorągiewkami (np. jedna łopatka lub jedna łopatka i część biodra).

__

rzut 1d20 -

9;

prawidłowy skok

25:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

__

rzut 1d20 -

11;

przekroczenie normy czasu

__

rzut 1d50 -

8;

3,2 punkta karnego

Opis

-

Losowanie

29:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

12:

Upadek; Upadek konia ma miejsce, kiedy jego biodro i łopatka dotknęły jednocześnie podłoża lub przeszkody i podłoża. eliminacja

__

rzut 1d20 -

2;

bardzo poważny wypadek, długotrwała kontuzja i wykluczenie ze startów w tych i kolejnych zawodach

Opis

Fabularnie wypadek miesiąc przerwy od treningów i zawodów (do 19.10) oraz odbycia przynajmniej jednej fabuły - dotyczącej diagnozowania lub rehabilitacji.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym świeci delikatne słońce i wieje średni wiatr.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]NAOMI EATON & FLEAU DE BAIAN - KLASA 2*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Regionalne zawody WKKW
KLASA 2*, jednodniowe

Obrazek Obrazek

Naomi Eaton & Dark Princess Intentians


Wynik: 162,08 / 260 =
62,34%

Zdarzenie losowe

16:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

16

rzut 1d20 -

12;

średni strach/dekoncentracja

Wskazówka do pisania

-

Losowanie

2:

Zrzutka; aktywacja łamliwego elementu przeszkody przystosowanej do rozpadnięcia się.

__

rzut 1d20 -

6;

element przeszkody odpada 11 punktów karnych

69:

Dekoncentracja/strach; na trasie para napotyka hałaśliwą publiczność, głośną muzykę lub koń wyraźnie boi się przeszkód czy elementów trasy.

__

rzut 1d20 -

20;

bez wpływu na wynik

113:

Wyłamanie; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

14;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

Opis

-

Losowanie

97:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

56:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

5;

powodujące konieczność odbudowy przeszkody 4 punkty karne

Opis

-

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym świeci delikatne słońce i wieje średni wiatr.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]NAOMI EATON & DARK PRINCESS INTENTIANS - KLASA 2*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Regionalne zawody WKKW
KLASA 1*, jednodniowe

Obrazek Obrazek

Naomi Eaton & Red Star d'Argent


Wynik: 135,60 / 270 =
50,22%

Zdarzenie losowe

24:

Bolesny skurcz; Koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

16

rzut 1d20 -

13;

dokuczliwy ból
Losowanie dla zera, rzut 1d20:

18;

niesubordynacja konia

Wskazówka do pisania

-

Losowanie

65:

Dekoncentracja/strach; na trasie para napotyka hałaśliwą publiczność, głośną muzykę lub koń wyraźnie boi się przeszkód czy elementów trasy.

__

rzut 1d20 -

5;

odmowa/wyłamanie 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

13;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

24:

Bolesny skurcz, Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

__

rzut 1d20 -

15;

przekroczenie normy czasu

__

rzut 1d50 -

34;

13,6 punktów karnych

Opis

-

Losowanie

39:

Zgubienie strzemienia; W trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

__

rzut 1d20 -

5;

zrzutka 4 punkty karne

4:

Wyłamanie; wymknięcie się konia spod kontroli zawodnika i ominięcie przeszkody, którą powinien przeskoczyć lub obowiązkowego przejazdu, który powinien przejechać. W przypadku trafienia na wyłamanie, wykonuje się dodatkowy rzut 1d20, który określa, czy kolejna próba pokonania przeszkody powiodła się, czy nie. W zależności od klasy, wykonuje się 2 lub 3 takie rzuty, a w przypadku niepowodzenia, para jest eliminowana z konkursu. 4 punkty karne

__

rzut 1d20 -

4;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody 8 punkty karne

__

rzut 1d20 -

18;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

Opis

-

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym świeci delikatne słońce i wieje średni wiatr.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]NAOMI EATON & RED STAR D'ARGENT - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Zamknięty