Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Harper Josie Pearson & Loki of Asgard


Wynik: 113,46 / 200 =
56,73%

Zdarzenie losowe

31:

Bolesny skurcz; koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

__

rzut 1d20 -

11;

dokuczliwy ból.

Wskazówka do pisania

Już na samym początku programu wałach odczuwał dokuczliwy ból pnący się od jego prawej łopatki, wzdłuż szyi. Ból niestety utrzymywał się przez cały przejazd.

Losowanie

76:

Potknięcie/poślizgnięcie się konia; Koń zahacza kopytami raz/kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

15;

bez wpływu na wynik

104:

Zgubienie strzemienia; W trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

__

rzut 1d20 -

15;

bez wpływu na wynik

Opis

Po wylądowaniu za przeszkodą nr 12 Loki potknął się delikatnie, nie mogąc przez kilka kroków złapać pełnej równowagi. Wpłynęło to również na Harper, która zasadniczo pod sam koniec przejazdu zgubiła strzemię.

Losowanie

94:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

76:

Potknięcie/poślizgnięcie się konia; koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie, jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

18;

bez wpływu na wynik

Opis

Para świetnie spisywała się na parkurze - do momentu, w którym kary wałach nie wyrobił na jednym zakręcie, zahaczając o grudki nierównego podłoża, przez co utracił na chwilę równowagę. Jednak dzięki szybkiej reakcji Harper udało się im wyjść z podbramkowej sytuacji obronną ręką.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]HARPER JOSIE PEARSON & LOKI OF ASGARD - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Zamknięty