Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Zawody WKKW
poziom krajowy

Minęło trochę czasu odkąd na terenie Orcharda tyle się działo. Renoma ośrodka sprawiła, że wielu zawodników z bliższych i dalszych okolic postanowiło się zgłosić i spróbować swoich sił w wymagających, trzydniowych zawodach. Pierwsi zawodnicy przyjechali już wraz z początkiem tygodnia, w związku z czym na obiektach treningowych było odrobinę tłoczniej niż zwykle. Jednak dopiero późnym popołudniem w środę można było poczuć, że to już, gdy odbywał się pierwszy vetcheck przed próbą ujeżdżeniową.

Piątek, dzień próby ujeżdżeniowej, pod względem pogody nie prezentował się najlepiej. Od samego rana padał lekki deszcz, który ustawał tylko na krótkie chwile, w czym nie pomagał brak wiatru, który mógłby odgonić chmury. Ze względu na ilość zgłoszonych koni, przejazdy w najniższych klasach rozpoczęły się już z samego rana, tocząc się równolegle na dwóch trawiastych czworobokach - małym i dużym.

W sobotę, w którą odbyła się najbardziej wymagająca próba - terenowa - pogoda była już znacznie lepsza. Wiał średni wiatr, dzięki któremu rażące, ostre słońce nie dawało się aż tak we znaki, choć mimo to temperatura i tak była kilka stopni wyższa, mogąc przysporzyć problemy niektórym parom.

Ostatniego dnia zawodów, w niedzielę, odbyła się ostatnia, decydująca próba, czyli skoki. Część par już nie wzięła w niej udziału, za sprawą nieprzebytego vetchecku lub rezygnacji; pozostali tylko najwytrwalsi. Wiatr trochę zelżał, podobnie jak słońce, które delikatnie świeciło przez cały dzień, tworząc wyjątkowo przyjemną aurę, która przyciągnęła również rzeszę obserwatorów.

Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Nadya Bravo & Untouchable


Wynik: 126,97 / 200 =
63,48%

Zdarzenie losowe

12:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

4,5;

trudny do opanowania strach/dekoncentracja

Wskazówka do pisania

Koń był zdekoncentrowany, przez co ciężko było mu osiągnąć rozluźnienie. Wpłynęło to na płynność i harmonię wykonywanego przejazdu, mimo czego zawodniczce udało się jednak osiągnąć stosunkowo wysoki wynik.

Losowanie

28:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

__

rzut 1d20 -

12;

przekroczenie normy czasu

136:

Zmęczenie; koń męczy się ze względu na panujące warunki, nieprzygotowanie, spadek formy lub błędne rozłożenie sił na trasie.

__

rzut 1d20 -

1;

przerwanie przejazdu rezygnacja

Opis

Na początku przejazdu zawodniczka czuła jeszcze energię podczas pokonywania przeszkód, ale ta prędko zaczęła ulatywać z konia, którego przerosła wysoka temperatura. Dla dobra konia zawodniczka podjęła decyzję o rezygnacji po skoku nad siódmą przeszkodą, sama także nie czując się najlepiej.

Losowanie

114:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

20;

bez wpływu na wynik

21:

Opór; za opór uważa się każdy przypadek, w którym koń – bez względu na powód – odmawia poruszania się naprzód, zatrzymuje się, wykonuje regularne lub nieregularne półwolty, wspina się, cofa lub jeździec nie ma nad nim kontroli. W przypadku trafienia na opór, wykonuje się dodatkowy rzut 1d20, który określa jego siłę - w skrajnym przypadku może on poskutkować dyskwalifikacją (np. przez zranienie konia lub nierozpoczęcie przejazdu).

__

rzut 1d20 -

12;

przekroczenie normy czasu

10:

rzut 1d20 - ilość sekund -

7

2 punkty karne

Opis

Trzeciego dnia zawodniczka zdecydowała się na start, mimo wczorajszej rezygnacji i słabej formy. Udało jej się pokonać parkur na czysto, ale nie był to najlepszy przejazd - koń wciąż był niechętny do współpracy, co wpłynęło na to, że jazda była szarpana i nieharmonijna. Doszło także do przekroczenia normy czasu, za które zawodniczka otrzymała dwa punkty karne.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]NADYA BRAVO & UNTOUCHABLE - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Nadya Bravo & Victim Of Virtue


Wynik: 124,18 / 200 =
62,09%

Zdarzenie losowe

35:

Bolesny skurcz; jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

__

rzut 1d20 -

13;

dokuczliwy ból

Wskazówka do pisania

Mimo bólu, który zawodniczka odczuwała w ciele, udało jej się stanąć na wysokości zadania i całkiem dobrze pojechać czworobok.

Losowanie

100:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

124:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Bezbłędnie ukończony przejazd.

Losowanie

96:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

135:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Bezbłędnie ukończony przejazd.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]NADYA BRAVO & VICTIM OF VIRTUE - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Drew Pascail & Upleaser Van't De Vour


Wynik: 107,82 / 200 =
53,91%

Zdarzenie losowe

58:

Najlepszy jeździec; Jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Wskazówka do pisania

Zawodnik napotkał wiele problemów w trakcie próby ujeżdżeniowej, głównie podczas galopu, czy to w postaci zagalopowań na złą nogę, czy krzyżowania w galopie, zwłaszcza podczas jazdy po kołach. Ogólny obrazek także nie należał do udanych, co wpłynęło na bardzo niski wynik przejazdu.

Losowanie

12:

Odmowa; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

16;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

11:

Odmowa; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

5;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody eliminacja

Opis

Koń odmówił skoku na dziewiątej przeszkodzie. Zawodnikowi udawało się ją pokonać dopiero przy drugim podejściu, ale jego triumf nie trwał długo, bo trzy przeszkody dalej (12) koń znowu odmówił skoku, tym razem nie dając się przekonać do pokonania przeszkody, co poskutkowało eliminacją pary z konkursu.

Losowanie

109:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

42:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Bezbłędnie ukończony przejazd.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]DREW PASCAIL & UPLEASER VAN'T DE VOUR - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Randolph Varmus & Zmieja Gorynycza


Wynik: 114,77 / 200 =
57,38%

Zdarzenie losowe

22:

Bolesny skurcz; Koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

__

rzut 1d20 -

4;

silny ból
Losowanie dla zera, rzut 1d20:

14,5;

niesubordynacja konia

Wskazówka do pisania

Kłopotliwe zachowanie klaczy w dużym stopniu wpłynęło na wynik przejazdu, odbijając się w przede wszystkim w ocenach, które zostały obniżone ze względu na usztywnienie i wyraźne poddenerwowanie konia.

Losowanie

93:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

16:

Odmowa; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

10;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody 40 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

12;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

Opis

Dwukrotna odmowa na 9 przeszkodzie.

Losowanie

119:

Uszkodzenie sprzętu; w trakcie przejazdu doszło do uszkodzenia sprzętu, np. zerwania puśliska lub ogłowia, co miało wpływ na równowagę jeźdźca lub kontrolę nad koniem.

__

rzut 1d20 -

9,5;

zrzutka/wyłamanie 4 punkty karne

36:

Bolesny skurcz; Koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/w parze kończyn/ w większości kończynach/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

__

rzut 1d20 -

10;

przekroczenie normy czasu

10:

rzut 1d20 - ilość sekund -

7


Opis

Zrzutka na czwartej przeszkodzie. Dodatkowo w trakcie przejazdu jeźdźcowi pękło lewe puślisko.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]RANDOLPH VARMUS & ZMIEJA GORYNYCZA - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 1*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Hayley Wright & Red Star d'Argent


Wynik: 141,46 / 270 =
52,39%%

Zdarzenie losowe

69:

Świetna forma; para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

6;

brak efektu
Losowanie dla zera, rzut 1d20:

15;

niesubordynacja konia

Wskazówka do pisania

Niska ocena przejazdu wynikała głównie z niezgrania pary - koń nie akceptował pomocy, w wyniku czego był usztywniony, a wykonywanym elementom wiele brakowało do dobrego wykonania, co także potęgowało stres zawodniczki i wpływało na usztywnienie jej ciała i użycie pomocy.

Losowanie

23:

Upadek; upadek zawodnika ma miejsce wtedy, gdy dobrowolnie lub nie, rozłączył się ze swoim koniem (który nie upadł), w taki sposób, że dotyka ziemi lub, aby ponownie usiąść w siodle, zmuszony jest skorzystać z podpórki bądź pomocy z zewnątrz.

__

rzut 1d20 -

11;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia trasy na własnych nogach dyskwalifikacja

84:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

58:

Świetna forma; Niczym niezakłócony przejazd, zero błędów, zero komplikacji. Para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

9;

nieduży bonus punktowy i pieniężny pod warunkiem ukończenia trasy

Opis

W skoku nad dziewiątą przeszkodą zawodniczka nie zgrała się z ruchem konia do tego stopnia, że rozstała się z siodłem i upadła na ziemię, na szczęście nie obnosząc żadnych obrażeń dzięki kamizelce. Konia również udało się złapać bez problemu.

Losowanie

82:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

69:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

5;

powodujące konieczność odbudowy przeszkody 4 punkty karne

86:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Zrzutka na drugiej przeszkodzie.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]HAYLEY WRIGHT & RED STAR D'ARGENT - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 1*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Elizabeth White & Despacito


Wynik: 163,38 / 270=
60,51%

Zdarzenie losowe

44:

Najlepszy jeździec; Jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Wskazówka do pisania

Zawodniczka miała problem z utrzymaniem koncentracji konia, a także z przejściami w dół, co było spowodowane ciągłą chęcią konia do galopu. Wpłynęło to na ostateczny, dość niski wynik przejazdu.

Losowanie

2:

"Zrzutka"; aktywacja łamliwego elementu przeszkody przystosowanej do rozpadnięcia się.

__

rzut 1d20 -

14;

element przeszkody odpada 11 punktów karnych

116:

Wyłamanie; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

20;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

24:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową

__

rzut 1d20 -

3;

ból uniemożliwia kontynuację przejazdu rezygnacja

Opis

Podczas wyłamania (7c) zawodniczce coś przeskoczyło w plecach, sprawiając, że po ponownej próbie pokonania przeszkody i pokonaniu kolejnych dwóch, zdecydowała się o rezygnacji z dalszego przejazdu z powodu bólu.

Losowanie

44:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

65:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

20;

bez naruszenia przeszkody

86:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Bezbłędnie ukończony przejazd.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]ELIZABETH WHITE & DESPACITO - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 1*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Amelie Halley & Little Bit Of Spice


Wynik: 151,32 / 270=
56,04%

Zdarzenie losowe

21:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

15;

strach/dekoncentracja do opanowania

Wskazówka do pisania

Koń był wyraźnie rozproszony, przez co nie odpowiadał poprawnie na pomoce i pozostawał dość sztywny, co rzutowało na cały przejazd.

Losowanie

70:

Dekoncentracja/strach; na trasie para napotyka hałaśliwą publiczność, głośną muzykę lub koń wyraźnie boi się przeszkód czy elementów trasy.

__

rzut 1d20 -

13;

bez wpływu na wynik

72:

Dekoncentracja/strach; na trasie para napotyka hałaśliwą publiczność, głośną muzykę lub koń wyraźnie boi się przeszkód czy elementów trasy.

__

rzut 1d20 -

1;

upadek

__

rzut 1d20 -

10;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia trasy na własnych nogach eliminacja

56:

Świetna forma; Niczym niezakłócony przejazd, zero błędów, zero komplikacji. Para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

15;

nagroda od sponsora dla pary

Opis

Koń bał się wskoczyć do wody w 13a, co poskutkowało zatrzymaniem się i zdecydowanym sprzeciwem. W wyniku sprzeczki, jaka wynikła między jeźdźcem, a koniem, koń pozbył się zawodniczki z grzbietu, co poskutkowało eliminacją pary z konkursu.

Losowanie

10:

Upadek; upadek konia ma miejsce, kiedy jego biodro i łopatka dotknęły jednocześnie podłoża lub przeszkody i podłoża.

__

rzut 1d20 -

9;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia parkuru na własnych nogach eliminacja

129:

Świetna forma; para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

13;

nieduży bonus punktowy pod warunkiem ukończenia parkuru (napisania przejazdu)

16:

Odmowa; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. W przypadku trafienia na odmowę, wykonuje się dodatkowy rzut 1d20, który określa, czy kolejna próba pokonania przeszkody powiodła się, czy nie. W zależności od klasy, wykonuje się 2 lub 3 takie rzuty, a w przypadku niepowodzenia, para jest eliminowana z konkursu.

__

rzut 1d20 -

6;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody

Opis

W wyniku odmowy na siódmej przeszkodzie, zawodniczka wypadła przez szyję, ponieważ kompletnie nie była na to gotowa oraz wyprzedziła lekko ruch konia. Dała jednak radę samodzielnie opuścić parkur i nic nie wskazywało na to, żeby stała jej się jakaś krzywda.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]AMELIE HALLEY & LITTLE BIT OF SPICE - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 1*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Mary Anna Suárez Hargreeves & Legally Devocatis


Wynik: 133,60 / 270=
47,48%

Zdarzenie losowe

44:

Najlepszy jeździec; Jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.
Losowanie dla zera, rzut 1d20:

2;

pomyłka (-2% od końcowego wyniku, już uwzględnione)

Wskazówka do pisania

W nerwach zawodniczka pominęła zatrzymanie w 10 punkcie programu. Koń przez cały przejazd był niewspółpracujący, wyraźnie poirytowany i spięty, co objawiało się nieakceptacją pomocy oraz oddawaniem na łydkę.

Losowanie

3:

"Zrzutka"; aktywacja łamliwego elementu przeszkody przystosowanej do rozpadnięcia się.

__

rzut 1d20 -

12,25;

element przeszkody odpada 11 punktów karnych

126:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

128:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Zrzutka na 7b.

Losowanie

4:

Wyłamanie; wymknięcie się konia spod kontroli zawodnika i ominięcie przeszkody, którą powinien przeskoczyć lub obowiązkowego przejazdu, który powinien przejechać. W przypadku trafienia na wyłamanie, wykonuje się dodatkowy rzut 1d20, który określa, czy kolejna próba pokonania przeszkody powiodła się, czy nie. W zależności od klasy, wykonuje się 2 lub 3 takie rzuty, a w przypadku niepowodzenia, para jest eliminowana z konkursu. 4 punkty karne

__

rzut 1d20 -

6;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody 8 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

12;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

128:

Świetna forma; para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora..

__

rzut 1d20 -

17;

nagroda od sponsora dla pary

121:

Uskodzenie sprzętu; w trakcie przejazdu doszło do uszkodzenia sprzętu, np. zerwania puśliska lub ogłowia, co miało wpływ na równowagę jeźdźca lub kontrolę nad koniem.

__

rzut 1d20 -

14;

bez efektu

Opis

Dwukrotne wyłamanie na drugiej przeszkodzie.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]MARY ANNA SUÁREZ HARGREEVES & LEGALLY DEVOCATIS - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 1*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Caroline Hathaway & Falling Away With You


Wynik: 182,01 / 270=
67,41%

Zdarzenie losowe

30:

Bolesny skurcz; koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

__

rzut 1d20 -

5;

silny ból

Wskazówka do pisania

Mimo lekkiej sztywności konia, objawiającej się ledwie zauważalnym skracaniem w kłusie na lewą stronę, para wykonała poprawny i udany czworobok.

Losowanie

64:

Dekoncentracja/strach; na trasie para napotyka hałaśliwą publiczność, głośną muzykę lub koń wyraźnie boi się przeszkód czy elementów trasy.

__

rzut 1d20 -

18;

bez wpływu na wynik

51:

Ominięcie chorągiewki; uważa się, że koń ominął chorągiewkę, jeśli skacze on przeszkodę, ale tylko większość jego ciała przejdzie między chorągiewkami. Oznacza to, że część jego ciała nie jest pomiędzy chorągiewkami (np. jedna łopatka lub jedna łopatka i część biodra).

__

rzut 1d20 -

6;

ominięcie chorągiewki 15 punktów karnych

25:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

__

rzut 1d20 -

20;

bez wpływu na wynik przejazdu

Opis

Ominięcie chorągiewki na 7c.

Losowanie

140:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

41:

Zgubienie strzemienia; W trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

__

rzut 1d20 -

1;

upadek

__

rzut 1d20 -

7;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia parkuru na własnych nogach eliminacja

119:

Uszkodzenie sprzętu; w trakcie przejazdu doszło do uszkodzenia sprzętu, np. zerwania puśliska lub ogłowia, co miało wpływ na równowagę jeźdźca lub kontrolę nad koniem.

__

rzut 1d20 -

3,5;

eliminacja

Opis

W trakcie skoku nad siódmą przeszkodą, zawodniczce wypięło się strzemię, co zaburzyło jej równowagę i doprowadziło do niegroźnego upadku.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]CAROLINE HATHAWAY & FALLING AWAY WITH YOU - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 3*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Noa Sofía Connely-Carvajal & Unexpected


Wynik: 200,50 / 310 =
64,68%

Zdarzenie losowe

29:

Najlepszy jeździec; Jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Wskazówka do pisania

Poprawnie wykonany program.

Losowanie

81:

Potknięcie/poślizgnięcie się konia; Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

9;

przekroczenie normy czasu

50:

Ominięcie chorągiewki; uważa się, że koń ominął chorągiewkę, jeśli skacze on przeszkodę, ale tylko większość jego ciała przejdzie między chorągiewkami. Oznacza to, że część jego ciała nie jest pomiędzy chorągiewkami (np. jedna łopatka lub jedna łopatka i część biodra).

__

rzut 1d20 -

17;

prawidłowy skok

57:

Świetna forma; Niczym niezakłócony przejazd, zero błędów, zero komplikacji. Para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

20;

duża nagroda od sponsora dla pary

23:

Upadek; upadek zawodnika ma miejsce wtedy, gdy dobrowolnie lub nie, rozłączył się ze swoim koniem (który nie upadł), w taki sposób, że dotyka ziemi lub, aby ponownie usiąść w siodle, zmuszony jest skorzystać z podpórki bądź pomocy z zewnątrz.

__

rzut 1d20 -

20;

niegroźny upadek (np. na nogi) dyskwalifikacja

Opis

Upadek na 19a, spowodowany nagłym zatrzymaniem się konia, co wytrąciło zawodniczkę z równowagi na tyle, że rozstała się z siodłem. Miała jednak na tyle dużo szczęścia, że dosłownie zeskoczyła na nogi, nawet nie puszczając wodzy.

Losowanie

111:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

9;

zrzutka

95:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

10:

Upadek; upadek konia ma miejsce, kiedy jego biodro i łopatka dotknęły jednocześnie podłoża lub przeszkody i podłoża.

__

rzut 1d20 -

19;

niegroźny upadek dyskwalifikacja

118:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

10;

zrzutka

Opis

Koń poślizgnął się w zakręcie za szóstą przeszkodą, upadając. Poza tym, że zawodniczka mogła się nieźle przestraszyć, nikomu nic się nie stało.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]NOA SOFÍA CONNELY-CARVAJAL & UNEXPECTED - KLASA 3*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 3*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Amelie Halley & Carthago Z


Wynik: 182,37 / 310 =
56,83%

Zdarzenie losowe

29:

Bolesny skurcz; Koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

__

rzut 1d20 -

8;

dokuczliwy ból
Losowanie dla drugiego zera, rzut 1d20:

7;

pomyłka (-2% od końcowego wyniku, już uwzględnione)

Wskazówka do pisania

Zawodniczka pominęła cofanie w ósmym punkcie programu. Całość przejazdu wyglądała kiepsko, zważywszy na znaczną i widoczną sztywność konia, zwłaszcza podczas dodań i chodów bocznych, w których koń tracił impuls i ciężko było mu utrzymać stały kąt zgięcia.

Losowanie

34:

Upadek; upadek konia ma miejsce, kiedy jego biodro i łopatka dotknęły jednocześnie podłoża lub przeszkody i podłoża.

__

rzut 1d20 -

20;

niegroźny upadek dyskwalifikacja

67:

Dekoncentracja/strach; na trasie para napotyka hałaśliwą publiczność, głośną muzykę lub koń wyraźnie boi się przeszkód czy elementów trasy.

__

rzut 1d20 -

6;

ominięcie chorągiewki

104:

Zgubienie strzemienia; W trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

__

rzut 1d20 -

10;

przekroczenie normy czasu

57:

Świetna forma; Niczym niezakłócony przejazd, zero błędów, zero komplikacji. Para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

4,5;

brak efektu

Opis

Koń poślizgnął się podczas wybicia do 16b i przewrócił się o przeszkodę wraz z jeźdźcem, wychodząc jednak z tego cało.

Losowanie

70:

Potknięcie/poślizgnięcie konia; Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

13;

przekroczenie normy czasu

10:

rzut 1d20 - ilość sekund -

9


54:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

7;

powodujące konieczność odbudowy przeszkody 4 punkty karne

136:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

43:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Zrzutka na 3 przeszkodzie.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[url=LINK][center][b][color=#39ad6c]AMELIE HALLEY & CARTHAGO Z - KLASA 3*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center][/url]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Sergei Chernienko & Milky Way


Wynik: 113,38 / 200 =
56,69%

Zdarzenie losowe

15:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

11,5;

średni strach/dekoncentracja
Losowanie dla drugiego zera, rzut 1d20:

15;

niesubordynacja konia

Wskazówka do pisania

Zawodnik napotkał problemy przed wjechaniem na czworobok, polegające na tym, że koń płoszył się w jednym miejscu. Mężczyźnie udało się przejechać te strachy, aczkolwiek koń pozostawał spięty, zwłaszcza w tym miejscu, w trakcie wykonywania programu.

Losowanie

135:

Zmęczenie; koń męczy się ze względu na panujące warunki, nieprzygotowanie, spadek formy lub błędne rozłożenie sił na trasie.

__

rzut 1d20 -

11;

przekroczenie normy czasu

10:

rzut 1d50 - ilość sekund -

31

12,4 punkta karnego

71:

Dekoncentracja/strach; na trasie para napotyka hałaśliwą publiczność, głośną muzykę lub koń wyraźnie boi się przeszkód czy elementów trasy.

__

rzut 1d20 -

5;

odmowa/wyłamanie 20 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

13;

udana kolejna próba pokonania przeszkody

Opis

Zatrzymanie konia przed siódmą przeszkodą przyczyniło się do znacznego przekroczenia normy czasu.

Losowanie

4:

Wyłamanie; wymknięcie się konia spod kontroli zawodnika i ominięcie przeszkody, którą powinien przeskoczyć lub obowiązkowego przejazdu, który powinien przejechać. W przypadku trafienia na wyłamanie, wykonuje się dodatkowy rzut 1d20, który określa, czy kolejna próba pokonania przeszkody powiodła się, czy nie. W zależności od klasy, wykonuje się 2 lub 3 takie rzuty, a w przypadku niepowodzenia, para jest eliminowana z konkursu. 4 punkty karne

__

rzut 1d20 -

7;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody 8 punktów karnych

__

rzut 1d20 -

7;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody dyskwalifikacja

107:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Trzykrotna odmowa na szóstej przeszkodzie zakończyła się eliminacją pary z konkursu.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]SERGEI CHERNIENKO & MILKY WAY - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA 2*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Noa Sofía Connely-Carvajal & Broyer Du Noir


Wynik: 173,90 / 260 =
66,89%

Zdarzenie losowe

9:

Niesubordynacja/opór; za opór/niesubordynację uważa się każdy przypadek, w którym koń – bez względu na powód – odmawia poruszania się naprzód, zatrzymuje się, wykonuje regularne lub nieregularne półwolty, wspina się, cofa, ponosi lub pozostaje poza kontrolą jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

8,5;

umiarkowanie trudne zachowanie
Losowanie dla zera, rzut 1d20:

13,5;

niesubordynacja konia

Wskazówka do pisania

Ogierowi ewidentnie nie spodobała się dekoracja czworoboku w postaci doniczek ze zwisającymi kwiatami. Spięcie podczas okrążania czworoboku narosło do tego stopnia, że Broyer odmówił wejścia na czworobok w A, przed którym zatrzymał się i przez chwilę stawiał opór, wzbraniając się przed ruchem naprzód. Zawodniczce udało się w końcu opanować to zachowanie, jednak wierzchowiec pozostał nieswój jeszcze w pierwszej połowie przejazdu, co widać było szczególnie w momentach poruszania się wzdłuż szranków. W punkcie 10, po mało eleganckim cofnięciu, ogier ponownie odmówił posłuszeństwa – nie chcąc ruszyć przed siebie, stanął niewysokiego dęba, z którego jednak zaraz przeszedł do wymaganego chodu. Druga połowa przejazdu poszła już o wiele płynniej i bez następnych spięć.

Losowanie

128:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

94:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

97:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

27:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

__

rzut 1d20 -

15;

przekroczenie normy czasu

10:

rzut 1d50 - ilość sekund -

7

2,8 punkta karnego

Opis

Bezbłędnie ukończony cross z delikatnym przekroczeniem normy czasu.

Losowanie

25:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

19;

bez wpływu na wynik

64:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

9;

powodujące konieczność odbudowy przeszkody 4 punkty karne

23:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

20;

bez wpływu na wynik

58:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

3;

powodujące konieczność odbudowy przeszkody 4 punkty karne

Opis

Zrzutka na 7a i 7b.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]NOA SOFÍA CONNELY-CARVAJAL & BROYER DU NOIR - KLASA 2*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Mary Anna Suárez Hargreeves
Awatar użytkownika
28
lat
170
cm
fizjoterapeutka
Techniczna Klasa Średnia
MARY ANNA SUÁREZ HARGREEVES & LEGALLY DEVOCATIS - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA

Czy Mary była poczytalna w chwili, gdy zapisywała się z Devocatis na zawody? Najprawdopodobniej nie, ALE liczyła, że po ostatnich zawodach z Kurewną mogą jeszcze raz powtórzyć ten sukces. W przypadku Devo i tak największym sukcesem miało być przeżycie wszystkich trzech przejazdów. Na razie jednak Hargreeves nie wybiegała myślami tak daleko i za cel wzięła sobie przejechanie próby ujeżdżeniowej w jednym kawałku. Jak się szybko miało okazać, już ten cel miał być dla ich dwójki dużym wyzwaniem.

Rozgrzewkę zaplanowała stosunkowo lekką, niemniej mającą za zadanie dobrze przygotować klacz do przejazdu. Niejako miała też tak zrzucić z siebie pary i wszystkie te emocje, by na czworobok wjechać już spokojnie - a przynajmniej tak było w teorii. W praktyce było zgoła inaczej. Mary była stosunkowo zestresowana, co źle się przekładało na pracę z Devocatis, która równie źle znosiła atmosferę tych zawodów. Nie dawało to dobrych perspektyw na ich start, ale mimo to starała się zostać dobrej myśli. Nie denerwowała się na konia, wykazując się anielską cierpliwością i wyrozumiałością, przy okazji starając się tak dopasować się do konia, by sprawiać mu jak najmniejszy dyskomfort. Ten bowiem szybko zauważyła, gdy klacz buntowała się na większość pomocy od amazonki, co najczęściej objawiało się przez odkopywanie na łydkę.

W końcu jednak nadszedł czas ich przejazdu. Mary Anna nie ukrywała, że przez rozprężenie straciła nadzieję na dobry wynik, ale w zasadzie to nigdy nie było jej intencją. WKKW nie było łatwą dyscypliną, a dla niej ujeżdżenie należało do tej najtrudniejszej próby, bo po prostu nie miała w tym tyle doświadczenia i wprawy. W każdym razie słysząc swoje imię, zakłusowała i skierowała się w stronę placu. W drodze usiłowała zasugerować gniadoszce aktywne, ale równe tempo, o które najpewniej było dość ciężko. Niemniej nawet jeśli Devo próbowała jakoś zbuntować lub walczyć z wolą Mary, to ona po prostu skrupulatnie przeczekiwała to i dalej robiła swoje. Okrążywszy czworobok, wjechała na niego w A poprzez podniesione szramki. Znalazłszy się już w środku, wyprostowała konia i w wyrównanych pomocach poprowadziła na wprost do C. Łydkami oraz dosiadem egzekwowała rytmiczny kłus, a w miarę zbliżania się do ściany półparadą przygotowała konia do skręcenia w lewo. Głęboko wyjechała zakręt, a przynajmniej taki był jej plan, bo klacz była mocno usztywniona, mimo że Mary starała się to rozpracować w trakcie rozgrzewki. Niestety, dzisiejszego dnia niezbyt się dogadywały, ale nie miały innego wyjścia niż spróbować swoich sił. Zawsze lepsze to niż rezygnacja na samym początku, prawda?

Przejechawszy narożnik, w literce H skręciła na dziesięciometrową woltę. Zewnętrzna łydka, cofnięta o parę centymetrów za popręg, pilnowała zadu konia, podczas gdy lewa prosiła ją o zgięcie w kłodzie. Koło ostatecznie wyszło im dość niekształtne, bo Devocatis nie była zbyt chętna do pracy w wygięciu, a Mary nie chciała nadużywać łydki, bo po rozgrzewce wiedziała już, czym mogło się to skończyć. Z tego powodu wolała wykonywać wszystkie elementy nieco... subtelniej niż ryzykować buntem konia spowodowanym nadużyciem którejś z pomocy. Zamknąwszy koło w tej samej literce, ruszyła na wprost, by następnie w S skręcić na skróconą przekątną aż do P. Półparada miała za zadanie uprzedzić konia przed pomocami do wyciągnięcia, kiedy to zaktywizowała ją dołem i zachęciła do dodania na tym krótkim odcinku. Nie miało być spektakularne, jedynie zauważalne gołym okiem. Miękka ręka miała za zadanie ułatwić klaczy wydłużenie ram i wysunięcie nosa do przodu, by nadać sylwetce trochę więcej dynamiki. Zbliżając się do ściany, Mary stopniowo i z wyczuciem zaczęła skracać konia z powrotem do roboczego kłusa. Mimo starań oba przejścia nie wyszły im zbyt płynnie, co z pewnością miało się odbić na ich ocenach. Po przejechaniu kolejnego narożnika w A zjechała na linię środkową, starając się wyjechać ten zakręt równie głęboko jak dotychczas. Znowu z marnym skutkiem, ale myślami była już dalej, przy kolejnym punkcie programu. Ustępowanie od łydki było tym, czego Mary najbardziej się obawiała na grzbiecie Legally. Znając jej reakcje na tę pomoc, musiała zachować szczególną ostrożność, gdy po półparadzie prawą łydką zaczęła ją "spychać" w bok, w kierunku S. Ustawiła głowę konia, skupiając się jednak na pogodzeniu ruchu w bok i naprzód, co okazało się trudnym zadaniem. Koń zaczął widocznie schodzić bardziej w bok, mimo że Mary starała się ograniczyć ten ruch lewą łydką. Z tego powodu na pierwszy ślad wróciły sporo przed wyznaczonym miejscem, ale nie zwracając na to większej uwagi, amazonka wyprostowała konia i poprowadziła dalej. Dzięki temu zyskała trochę więcej czasu na przygotowanie konia do zagalopowania w kolejnej literce. Przesunięcie zewnętrznej łydki do tyłu oraz sygnał łydki na początku nie były wystarczającą motywacją dla Devocatis do tego przejścia i dopiero w narożniku udało im się je wykonać. W połowie krótkiej ściany odbiły na piętnastometrowe koło. Mary musiała dość uważnie je wykreślić, prowadząc linię tak, by średnica odpowiadała zaplanowanej, a przy okazji dopilnować poprawności pracy swojego wierzchowca. Tak jak wcześniej wewnętrzne pomoce nadawały jemu wygięcie, a zewnętrzne dopełniały rysunek, by był jak najbardziej okrągły na aktualne warunki. Miały dzisiaj okropnego pecha, biorąc pod uwagę pogodę, nastawienie i humor konia oraz w ogóle wszystkie pozostałe czynniki. Najwyraźniej każdy znak na ziemi i niebie chciał dać im do przekazania, że to nie był dobry pomysł ze startem w tych zawodach...

Po kole w C przyszła pora na wydłużenie galopu na najbliższej długiej ścianie. Teraz Hargreeves była jeszcze uważniejsza, domyślając się, że klacz mogła bardzo łatwo wykorzystać ten moment na to, by ponieść je dwie w siną dal. Dlatego dodanie miało być bardzo delikatne, co zresztą Mary próbowała przekazać przez swoje pomoce, których siłę dopasowywała do reakcji konia. Podążyła za pyskiem konia przy wyciągnięciu, ale jednocześnie pełniła swego rodzaju barierę przed zbyt mocnym rozpędzeniem się. Miały po prostu zaprezentować dłuższe kroki w galopie, a nie koniecznie galop wyciągnięty, nad którym łatwo mogłaby stracić kontrolę na koniu takim jak Devo. Wkrótce zresztą wróciły do galopu roboczego, którym przejechały połowę krótkiej ściany. Na wysokości litery A Mary zablokowała miednicę, prowokując konia do przejścia do kłusa i dopełniając to wszystko działaniem ręki. Dzięki temu uzyskały nie aż tak złe przejście, chociaż już w kłusie Mary odczuła, że klacz próbuje zwolnić i się rozlać. Nie pozwoliła jej na to, podtrzymując aktywne tempo w łydkach, a już niewiele dalej zjechała na bliźniaczą woltę w narożniku. Bliźniaczą, bo znowu była daleka od idealnego rysunku koła, jaki to miała w zamyśle Mary. Kształtem było temu zdecydowanie bliżej do owalu (albo jajka, bo wielkanoc?), ale kobieta nie zamierzała tego teraz roztrząsać. Na odcinku VXR miały za zadanie znowu wydłużyć kłus, do czego pomoce były takie same jak dotychczas. Przykładając łydki do ciemnych boków konia i wyjeżdżając go do przodu, zachęcała ją do otwarcia się w ramach, chociaż ciężko było tu mówić o tym lekkim kłusie wyciągniętym, który się dało zauważyć na czworobokach.

Działając półparadami na klacz, skróciła ją do roboczego tempa wraz z końcem przekątnej. Poruszając się kłusem wzdłuż ścian, przejechała kolejne metry czworoboku, starając się prowadzić konia w należytym wyprostowaniu, czemu służyć miało wyrównane działanie pomocy. Będąc tak cholernie przejętą tym, jak beznadziejnie im szedł ten przejazd (a obchodziło to nawet ją, kompletnego antyfana ujeżdżenia!), Mary zapomniała o jednym punkcie przejazdu, jakim było zatrzymanie w literze C. Dopiero w narożniku przypomniało jej się, że teraz przecież pora na stęp swobodny, tymczasem one nadal poruszały się kłusem... Chcąc jak najszybciej naprawić ten błąd, wykonała półparadę, po której zwolniła Devocatis do stępa. Nie miała wiele czasu na poprawienie jakości tego chodu, jeśli zaszła taka potrzeba, bo już za chwilę zjechała na przekątną HB, na której wydłużyła wodze. Celem tego było wyciągnięcie i rozluźnienie górnej linii konia, ale jak się można łatwo domyśleć, także ten element nie poszedł zgodnie z planem. W zasadzie nie miał prawa pójść, skoro klacz ciągle była taka spięta i usztywniona, mimo że Mary wciąż starała się rozluźnić ją półparadami bądź na łukach. Odnosiło to jednak słaby efekt, przez co przejazd wypadał równie słabo. W B skręciła w prawo, odbijając na identyczną przekątną, ale w kierunku litery K. W tym czasie także nabrała wodze z powrotem na kontakt i wróciła do poprzedniego, wyższego ustawienia, czemu towarzyszyło zaproszenie konia do ręki, co najpewniej nie spotkało się z aprobatą konia. Kierując się na K, dbała o to, by pozostały wyprostowane, a także - a może przede wszystkim - o regularność stępa, który u większości koni był najsłabszym chodem. Nie miała na to wielkiego wpływu, ale ze swojej strony mogła przynajmniej przypilnować tego, żeby kroki były stawiane wystarczająco energicznie. Znalazłszy się już na wysokości litery K, dodała łydkę do kłusa, którym zjechała na linię środkową w połowie krótkiej ściany.

Po poprzednim wykonaniu ustępowania nie żywiła wielkich nadziei co do tego, że tym razem dojdzie do jakiejś wielkiej poprawy. Prosząc ją o ustępowanie w prawo, lewą łydką nacisnęła na bok zwierzęcia, synchronizując to z tym, jak stawiała kroki, a więc w momencie, kiedy inicjowała kolejny. Wodzą nadała jej lekkiego ustawienia w kierunku przeciwnym do poruszania się. Tym razem spotkała się z równie nieprzyjemną reakcją na łydkę, bo Devocatis znowu oddawała na nią. Mary starała się jednak pozostawać spokojna i w miarę swoich możliwości kierowała się do R, chociaż nie zakończyły ustępowania równo w punkt. Nie przejmując się tym specjalnie, wyrównała działanie pomocy na ścianie, żeby następnie zagalopować na lewo w narożniku. Na wysokości litery C wprowadziła ją na podobne do poprzedniego koło o średnicy 15 metrów. Obciążyła wyraźniej wewnętrzną kość kulszową, a prawa cofnięta łydka skrupulatnie pilnowała tego, by zad podążał śladem przednich nóg. Zewnętrzną wodzą ograniczała nadmierne wygięcie w szyi, z którym zdawała się mieć już trochę mniejszy problem niż na początku przejazdu. Zakończyła koła w tej samej literze, po czym przygotowała je na wydłużenie galopu na długiej ścianie. Skumulowała energię w koniu po to, żeby dać drogę ujścia ten energii właśnie na odcinku HV, do czego sama zachęciła konia działaniem dołu. Bujając biodrami wyraźnie do przodu, zachęcała ją do poszerzenia wykroku, wciąż uważając na to, by nie poszaleć za bardzo na tym etapie. Wydłużenie było teraz dużo wyraźniejsze, ale odbiło się na płynności przejść, które już wcześniej nie były zbyt dobrej jakości.

Do galopu roboczego wróciły planowo w V, ale już przy A Suárez zwolniła Devocatis do kłusa. Trochę odetchnęła, bo była to sama końcówka przejazdu, który dla obu stron był mocno stresujący. Chciała go już tylko zakończyć, by jeszcze bardziej nie upokarzać się w oczach sędziów... Przy F rozpoczęła anglezowanie zgodnie z ruchem klaczy, a jednocześnie wydłużyła stopniowo wodze, działając przy tym subtelnymi półparadkami. Miały za zadanie zachęcić konia do rozciągnięcia się i wydłużenia szyi, ale w rzeczywistości bardziej zachęciły Devocatis do tego, by uwiesić się na wodzy. Literkę dalej zjechały na połowę koła, na którym wciąż pozostawały w dolnym ustawieniu. Mową ciała kobieta zasugerowała kobyle zgięcie, co w tym ustawieniu było jeszcze trudniejsze niż dotychczas. Odcinek VK miał jej służyć za powolne zebranie wodzy, co znowu robiła z jak największą ostrożnością, by nie zaryzykować jeszcze większym usztywnieniem konia. Zebrawszy wodze z powrotem do wyższego ustawienia, zjechała na linię środkową. Serią półparad uprzedziła Devo przed zatrzymaniem w L, gdzie wykonała pełną paradę. Dojechała konia łydkami oraz dosiadem do zamkniętej ręki, ale przyłapała się na tym, że przez działanie ręki klacz odstawiła jedną nogę, nie stojąc w równowagi. Hargreeves przełożyła wodze do jednej dłoni i wykonała ukłon z niemrawym uśmiechem, a następnie dodała łydkę do stępa, wodze pozostawiając całkiem luźne. Mimo że przejazd zdecydowanie nie należał do udanych, to pogłaskała skarogniadą po szyi w ramach podziękowania. Przecież zawsze mogło być gorzej, prawda?

KONIEC
2x podwójne punkty doświadczenia za kolejny trening
Mów mi Ola. Możesz się ze mną skontaktować przez GG 49825838 lub Discorda alek#7308. Piszę w 3 osobie czasu przeszłego. Wątkom +18 mówię tak.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: brak.

Podstawowe

Osobowość

Likes & dislikes

Dla użytkownika

Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Diego Montana & Unbridled Life


Wynik:  115,76  / 200 =
57,88%

Zdarzenie losowe

34:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

__

rzut 1d20 -

3;

silny ból
 

Wskazówka do pisania

W połowie wykonywania programu jeździec odczuł rwący ból w plecach pod swoją lewą łopatką. Ból o tyle nieprzyjemny, że promieniował aż do samych palców lewej dłoni.
 

Losowanie

118:

Czysty przejazd; Jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

127:

Czysty przejazd; Jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Bezbłędnie wykonany przejazd.

Losowanie

59:

Zrzutka; zrzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

17;

bez naruszenia przeszkody

110:

Czysty przejazd; Jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.
 

Opis

Było bardzo blisko! Jeździec usłyszał i poczuł, że tylne kopyta uderzyły o drąg przeszkody nr 4, ale udało się wyjść z niebezpiecznej sytuacji bez zrzutki.
 

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:
 

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]DIEGO MONTANA & UNBRIDLED LIFE - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
 
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Seth Allen & Maebashi


Zdarzenie losowe

24:

Bolesny skurcz; Koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

__

rzut 1d20 -

13;

dokuczliwy ból.
Losowanie dla zera, rzut 1d20 -

10;

pomyłka (-2% do końcowego wyniku, już uwzględnione)

Wskazówka do pisania

Po wjeździe na czworobok ciało konia zaczęło widocznie sztywnieć — przez grzbiet klaczy zaczął przebiegać dokuczliwy ból, który nie pozwalał się jej skupić na jeźdźcu i stawianych przed nią zadaniach. Niestety na domiar złego jeździec dwukrotnie pomylił się w programie. Po drugiej pomyłce jury podjęło decyzję o przerwaniu przejazdu i eliminacji pary.

Losowanie

15:

Odmowa; zatrzymanie się konia przed przeszkodą, którą powinien skoczyć. 20 punktów karnych.

__

rzut 1d20 -

19;

udana kolejna próba pokonania przeszkody.

136:

Zmęczenie; koń męczy się ze względu na panujące warunki, nieprzygotowanie, spadek formy lub błędne rozłożenie sił na trasie.

__

rzut 1d20 -

14;

przekroczenie normy czasu.

__

rzut 1d50 -

48;

19,2 punkta karnego

Opis

Tuż przed przeszkodą numer 3 koń odmówił skoku — pokonał ją za drugim razem, już bez żadnego problemu. Jeździec mógł zauważyć i odczuć, że po nieszczęsnej trójce, pojawiły się problemy związane z nierównym tempem zwierzęcia, które widocznie się męczyło i starało się zrywkowo korzystać z pokładów energii, jakie posiadało. Niestety wpłynęło to na czas przejazdu i para pokonała trasę, przekraczając normę czasu.

Losowanie

69:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

14;

bez naruszenia przeszkody

95:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Para radziła sobie na parkurze bardzo dobrze. Wszystko wskazywało na to, że będą mieli za sobą czysty przejazd. Niestety nad przeszkodą numer 7, jeździec mógł usłyszeć, że jedno z zadnich kopyt klaczy, uderza w drąg. Na całe szczęście na samym stuknięciu się skończyło!

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]SETH ALLEN & MAEBASHI - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Beatrix Loevy & Cassiopeia


Wynik: 127,61 / 200 =
63,81%

Zdarzenie losowe

48:

Najlepszy jeździec; jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Wskazówka do pisania

Para spisała się świetnie; program został wykonany bezbłędnie i w przyjemny dla oka sposób.

Losowanie

122:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

35:

Bolesny skurcz; koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/w parze kończyn/ w większości kończynach/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

__

rzut 1d20 -

1;

ból uniemożliwia kontynuację przejazdu eliminacja

Opis

Przez pierwszą część przejazdu para spisywała się świetnie. Wszystko wskazywało na to, że pojawią się w czołówce! Niestety za 8 przeszkodą klacz złapał bolesny skurcz w przedniej lewej kończynie. Dyskomfort był na tyle duży, że jeździec musiał przerwać przejazd.

Losowanie

6:

Upadek zawodnika; ma miejsce wtedy, gdy dobrowolnie lub nie, rozłączył się ze swoim koniem (który nie upadł), w taki sposób, że dotyka ziemi lub, aby ponownie usiąść w siodle, zmuszony jest skorzystać z podpórki bądź pomocy z zewnątrz;

__

rzut 1d20 -

15;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia parkuru na własnych nogach eliminacja

103:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Podczas zeskoku z przeszkody numer 7, jeździec utracił równowagę, przechylając się za bardzo do przodu. Niestety spowodowało to upadek jeźdźca z grzbietu zwierzęcia i eliminację pary. Kobiecie na całe szczęście nic się nie stało.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]BEATRIX LOEVY & CASSIOPEIA - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
KLASA entry, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Beatrix & Gamebreaker


Wynik: 109,04 / 200 =
54,52%

Zdarzenie losowe

64:

Świetna forma; para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

9;

nieduży bonus punktowy i pieniężny pod warunkiem ukończenia przejazdu

Wskazówka do pisania

Nie był to najlepszy przejazd na świecie — para miała drobne problemy z komunikacją. Pomimo tego, udało im się zaskarbić przychylność jednego ze sponsorów.

Losowanie

55:

Świetna forma; Niczym niezakłócony przejazd, zero błędów, zero komplikacji. Para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

__

rzut 1d20 -

6;

brak efektu

75:

Potknięcie/poślizgnięcie się konia; Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie, jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

15;

bez wpływu na wynik

Opis

Zapowiadało się na to, że para pokona cały przejazd bez problemu. Serce jeźdźca mogło się jednak zatrzymać na moment, kiedy kilka fouli po wylądowaniu za przeszkodą nr 4, koń utracił na chwilę równowagę, potykając się delikatnie. Nie wydarzyło się jednak nic złego i para ukończyła przejazd bezbłędnie.

Losowanie

102:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

115:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

__

rzut 1d20 -

4;

odmowa

__

rzut 1d20 -

1;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody

__

rzut 1d20 -

8;

nieudana kolejna próba pokonania przeszkody eliminacja

Opis

Para pokonywała parkur bezbłędnie. Zważając na ostatnie dwa dni, wszyscy zakładali, że mają przed sobą zwycięzców. Niestety, przez podniecenie na widowni, jakie wywołali swoim przejazdem, koń odmówił skoku przez przeszkodę nr 6. Jeździec trzykrotnie próbował pokonać przeszkodę — każdorazowo z takim samym efektem. Koń odmawiał/wyłamywał się. Niestety, para została wyeliminowana.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, małym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c] BEATRIX LOEVY & GAMEBREAKER - KLASA ENTRY, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Krajowe zawody WKKW
klasa 1*, trzydniowe

Obrazek Obrazek

Sergei Chernienko & Auroras Encore


Wynik: 154,87 / 270=
57,36%

Zdarzenie losowe

50:

Najlepszy jeździec; Jeździec w niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Wskazówka do pisania

ble ble

Losowanie

5:

"Zrzutka"; aktywacja łamliwego elementu przeszkody przystosowanej do rozpadnięcia się.

__

rzut 1d20 -

11;

element przeszkody odpada 11 punktów karnych

75:

Potknięcie/poślizgnięcie się konia: Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

2;

upadek konia eliminacja

__

rzut 1d20 -

14;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia trasy na własnych nogach

99:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

Opis

Zrzutka na 7b. Niedługo później koń poślizgnął się w zakręcie, z czego nie zdołał się wyratować i upadł, niegroźnie przygniatając nogę jeźdźca. Obojgu nic się nie stało.

Losowanie

58:

Zrzutka; rzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

__

rzut 1d20 -

18;

bez naruszenia przeszkody

135:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

75:

Potknięcie/poślizgnięcie się konia; Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

__

rzut 1d20 -

12;

przekroczenie normy czasu

10:

rzut 1d20 - ilość sekund -

1

1 punkt karny

Opis

Bezbłędnie ukończony przejazd, niestety z lekkim przekroczeniem normy czasu.

Uwaga

Zgodnie z tłem fabularnym, pierwszego dnia (próba ujeżdżeniowa) pada lekki deszcz i nie ma wiatru; drugiego dnia (próba terenowa) świeci rażące słońce i wieje średni wiatr; trzeciego dnia (próba skokowa) wieje lekki wiatr i świeci delikatne słońce.

Próba ujeżdżeniowa odbywa się na trawiastym, dużym czworoboku. Próba skokowa odbywa się na zewnętrznym, kwarcowym parkurze, według zasad konkursu dokładności.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[center][b][color=#39ad6c]SERGEI CHERNIENKO & AURORAS ENCORE - KLASA 1*, PRÓBA UJEŻDŻENIOWA/TERENOWA/SKOKOWA[/color][/b][/center]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Zamknięty