Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Mistrzostwa Młodych Koni w Skokach
poziom międzynarodowy

Czterodniowe, międzynarodowe zawody w skokach przez przeszkody ściągnęły nie tylko wielu prestiżowych jeźdźców wraz z końmi, ale też rzesze fanów tego sportu. Zawodnicy z Orchardu wyjechali do Francji już wczesnym popołudniem w środę, by zdążyć na vet-check przed pierwszym dniem zawodów. Właśnie wtedy, w czwartek, odbyły pierwsze konkursy dla młodych koni, będące kwalifikacjami do piątkowych finałów, w których miały się pokazać najlepsze pary.

Wszystkie konkursy odbywają się na pełnowymiarowej, konkursowej hali, której trybuny są gęsto obsadzone publicznością. Wszystkie parkury, ustawione przez najlepszych parkurmajstrów, zachwycały kolorami i wyglądem przeszkód. (Nie)stety były również trudne technicznie i pełnowymiarowe, wymagając od zgłoszonych par szczytowej formy i skupienia. Pierwszego dnia zawodów wszystkim zawodnikom, którzy przyjechali z Orchardu, udało się zakwalifikować do finału.

Parkury, które czekały na zawodników w piątek, wcale nie były jednak łatwiejsze. Konkurencja była mniejsza, ale do konkursu dostali się sami najlepsi, sprawiając, że walka była naprawdę zacięta. Jako pierwszy rozpoczął się konkursów dla koni pięcioletnich. Pierwsza para pojawiła się na nim już punkt ósma, a ostatnia zjechała z parkuru około jedenastej. Po dekoracji i równaniu parkuru, nadeszła pora na konie sześcioletnie, a konkurs koni siedmioletnich zakończył ten dzień sportowych zmagań.

Drugi dzień zawodów zakończył się imprezą dla zawodników, po której w sobotę i niedzielę odbyły się jeszcze konkursy w ramach zawodów międzynarodowych, w których jednak nie startował żaden z zawodników ani z zawodniczek z Orcharda. Wszyscy wrócili ze swoimi końmi w sobotę rano do Eastbourne.

Przejazdy, dla których wykonano losowanie, dotyczą właśnie piątkowych, finałowych konkursów!
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Mistrzostwa Młodych Koni w Skokach
konie pięcioletnie, 1.10m, konkurs dwufazowy

Obrazek Obrazek

Lisa Austen & Smuggler

PARKUR


Losowanie - I faza

39:

Zgubienie strzemienia; w trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

56:

rzut 1d20 -

4;

zrzutka 4 punkty karne

38:

Zgubienie strzemienia; w trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

56:

rzut 1d20 -

16;

bez wpływu na wynik

Losowanie - II faza

99:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

118:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

18;

bez wpływu na wynik

Opis

Podczas jednego ze skoków, do którego koń wybił się niemal z miejsca z powodu niepasującego najazdu, zawodniczka zgubiła strzemię. Niestety nie udało jej się go od razu odzyskać, co wpłynęło na jej równowagę podczas kolejnych skoków. Niestety na ostatniej przeszkodzie pierwszej fazy, szóstej, koń zrobił zrzutkę, która zadecydowała o eliminacji pary z konkursu i ukończeniu przejazdu.

Zawody rozgrywają się na hali. Zgodnie z tłem fabularnym, jest to finał konkursu koni pięcioletnich i drugi dzień zawodów.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[url=https://results.hippodata.de/2022/2086/docs/209_5YO_110_2PHS.pdf][center][size=10][b][color=#246eb9]LISA AUSTEN & SMUGGLER - KONKURS #1, DWUFAZOWY[/color][/b][/size][/center][/url]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Mistrzostwa Młodych Koni w Skokach
konie sześcioletnie, 1.20m, konkurs dokładności

Obrazek Obrazek

Lisa Austen & Blizzard

PARKUR


Losowanie - I faza

80:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

44:

Zgubienie strzemienia; w trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

56:

rzut 1d20 -

1;

upadek eliminacja

56:

rzut 1d20 dla Upadku -

11;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia parkuru na własnych nogach

127:

Świetna forma; para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

56:

rzut 1d20 -

8;

nieduży bonus punktowy pod warunkiem ukończenia parkuru (napisania przejazdu)

36:

Bolesny skurcz; Koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/w parze kończyn/ w większości kończynach/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

56:

rzut 1d20 -

3;

zrzutka 4 punkty karne

117:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

2;

pomylenie trasy

68:

Zrzutka; zrzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

56:

rzut 1d20 -

12;

powodujące konieczność odbudowy przeszkody 4 punkty karne

Opis

Podczas skoku nad pierwszym członem szeregu 8ab, zawodniczka zgubiła strzemię, co wpłynęło na jej i konia równowagę w trakcie skoku nad drugim członem i doprowadziło do zrzutki. Następnie zawodniczka miała problem z dojechaniem do dziewiątej przeszkody, której koń wyraźnie się obawiał. Ostatecznie skoczył, niestety rozbudowując stacjonatę. Drąg zaplątał mu się między nogami, doprowadzając do zaburzenia równowagi, w wyniku którego zawodniczka spadła z konia, szczęśliwie nic sobie nie robiąc.

Zawody rozgrywają się na hali. Zgodnie z tłem fabularnym, jest to finał konkursu koni pięcioletnich i drugi dzień zawodów.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[url=https://results.hippodata.de/2022/2086/docs/202_SST2022_6YO_120_FnT.pdf][center][size=10][b][color=#246eb9]LISA AUSTEN & BLIZZARD - KONKURS #2, DOKŁADNOŚCI[/color][/b][/size][/center][/url]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Mistrzostwa Młodych Koni w Skokach
konie sześcioletnie, 1.20m, konkurs dokładności

Obrazek Obrazek

Sergei Chernienko & She's Marvelous

PARKUR


Losowanie - I faza

139:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

25:

Dekoncentracja/strach: na terenie na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzie nie gdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

12;

zrzutka 4 punkty karne

126:

Świetna forma; para znajduje wyjątkowe uznanie w oczach sędziów i widzów, co na pewno zapunktuje w nagrodach. Para ma szansę zostać zauważona przez sponsora.

56:

rzut 1d20 -

11;

nieduży bonus punktowy pod warunkiem ukończenia parkuru (napisania przejazdu)

38:

Zgubienie strzemienia; W trakcie przejazdu bądź skoku jeździec gubi strzemię bądź dwa, co wpływa na jego równowagę, najczęściej zakłócając ją.

56:

rzut 1d20 -

7;

przekroczenie normy czasu 5 punktów karnych

71:

Poślizgnięcie/potknięcie się: Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

56:

rzut 1d20 -

9;

przekroczenie normy czasu 4 punkty karne

30:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową.

56:

rzut 1d20 -

17;

bez wpływu na wynik przejazdu

117:

Dekoncentracja/strach: na terenie na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzie nie gdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

15;

bez wpływu na wynik przejazdu

114:

Dekoncentracja/strach: na terenie na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzie nie gdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

17;

bez wpływu na wynik przejazdu

Opis

Pomimo trudności w postaci konia skradającego się do przeszkód, zawodnikowi udało się ukończyć parkur tylko z jedną zrzutką na siódmej przeszkodzie. Niestety nie zdołał się zmieścić w normie czasu, co może zaważyć na ostatecznej pozycji w wynikach.

Zawody rozgrywają się na hali. Zgodnie z tłem fabularnym, jest to finał konkursu koni sześcioletnich i drugi dzień zawodów.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[url=https://results.hippodata.de/2022/2086/docs/202_SST2022_6YO_120_FnT.pdf][center][size=10][b][color=#246eb9]SERGEI CHERNIENKO & SHE'S MARVELOUS - KONKURS #2, DOKŁADNOŚCI[/color][/b][/size][/center][/url]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Mistrzostwa Młodych Koni w Skokach
konie sześcioletnie, 1.20m, konkurs dokładności

Obrazek Obrazek

Sergei Chernienko & Primavera Blue

PARKUR


Losowanie

23:

Dekoncentracja/strach: na terenie na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzie nie gdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

14;

zrzutka 4 punkty karne

18:

Opór; za opór uważa się każdy przypadek, w którym koń – bez względu na powód – odmawia poruszania się naprzód, zatrzymuje się, wykonuje regularne lub nieregularne półwolty, wspina się, cofa lub jeździec nie ma nad nim kontroli. W przypadku trafienia na opór, wykonuje się dodatkowy rzut 1d20, który określa jego siłę - w skrajnym przypadku może on poskutkować dyskwalifikacją (np. przez zranienie konia lub nierozpoczęcie przejazdu).

56:

rzut 1d20 -

3;

eliminacja/dyskwalifikacja

27:

Bolesny skurcz; Jeździec odczuwa bolesny skurcz w nogach, rękach lub plecach, który dekoncentruje go lub upośledza mechanikę ruchową

56:

rzut 1d20 -

3;

zrzutka 4 punkty karne

139:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

19:

Opór; za opór uważa się każdy przypadek, w którym koń – bez względu na powód – odmawia poruszania się naprzód, zatrzymuje się, wykonuje regularne lub nieregularne półwolty, wspina się, cofa lub jeździec nie ma nad nim kontroli. W przypadku trafienia na opór, wykonuje się dodatkowy rzut 1d20, który określa jego siłę - w skrajnym przypadku może on poskutkować dyskwalifikacją (np. przez zranienie konia lub nierozpoczęcie przejazdu).

56:

rzut 1d20 -

17;

bez wpływu na wynik

116:

Dekoncentracja/strach: na terenie na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzie nie gdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

2;

pomylenie trasy

34:

Bolesny skurcz; Koń odczuwa skurcz w którejś z kończyn/w parze kończyn/ w większości kończynach/grzbiecie/szyi bądź w innej części ciała.

56:

rzut 1d20 -

1;

ból uniemożliwia kontynuację przejazdu

Opis

Po oddaniu dwóch pierwszych skoków, które zakończyły się zrzutkami, jeździec zdecydował się na rezygnację. Na jego decyzję wpłynęło przede wszystkim zachowanie klaczy, które jasno dawało do zrozumienia, że coś jest nie tak, w związku z czym mężczyzna postanowił nie przepychać konia przez parkur na siłę, tylko odpuścić.

Zawody rozgrywają się na hali. Zgodnie z tłem fabularnym, jest to finał konkursu koni sześcioletnich i drugi dzień zawodów.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[url=https://results.hippodata.de/2022/2086/docs/202_SST2022_6YO_120_FnT.pdf][center][size=10][b][color=#246eb9]SERGEI CHERNIENKO & PRIMAVERA BLUE - KONKURS #2, DOKŁADNOŚCI[/color][/b][/size][/center][/url]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Mistrzostwa Młodych Koni w Skokach
konie pięcioletnie, 1.10m, konkurs dwufazowy

Obrazek Obrazek

Letizia Fontane & Sojuz

PARKUR


Losowanie - I faza

39:

Upadek; upadek konia ma miejsce, kiedy jego biodro i łopatka dotknęły jednocześnie podłoża lub przeszkody i podłoża.

56:

rzut 1d20 -

13;

zwykły upadek, możliwość opuszczenia parkuru na własnych nogach eliminacja

38:

Upadek; upadek konia ma miejsce, kiedy jego biodro i łopatka dotknęły jednocześnie podłoża lub przeszkody i podłoża.

Opis

W trakcie skoku nad przeszkodą 5b, koń niefortunnie zahaczył ramieniem podkowy o napierśnik, co sprawiło, że nie mógł wyprostować nogi podczas lądowania. Skok zakończył się upadkiem, co choć wyglądało bardzo groźnie, to skończyło się dobrze dla pary. Zarówno zawodniczka, jak i koń zeszli z parkuru w jednym kawałku, choć nieco oszołomieni, z nauczką na przyszłość, żeby lepiej sprawdzać sprzęt.

Zawody rozgrywają się na hali. Zgodnie z tłem fabularnym, jest to finał konkursu koni pięcioletnich i drugi dzień zawodów.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[url=https://results.hippodata.de/2022/2086/docs/209_5YO_110_2PHS.pdf][center][size=10][b][color=#246eb9]LETIZIA FONTANE & SOJUZ - KONKURS #1, DWUFAZOWY[/color][/b][/size][/center][/url]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Awatar użytkownika
0
lat
0
cm
Elita

Mistrzostwa Młodych Koni w Skokach
konie siedmioletnie, 1.30m, konkurs szybkości

Obrazek Obrazek

Elizabeth White & Miss Americana

PARKUR


Losowanie

119:

Uszkodzenie sprzętu; w trakcie przejazdu doszło do uszkodzenia sprzętu, np. zerwania puśliska lub ogłowia, co miało wpływ na równowagę jeźdźca lub kontrolę nad koniem.

56:

rzut 1d20 -

11;

zrzutka 4 punkty karne

122:

Uszkodzenie sprzętu; w trakcie przejazdu doszło do uszkodzenia sprzętu, np. zerwania puśliska lub ogłowia, co miało wpływ na równowagę jeźdźca lub kontrolę nad koniem.

56:

rzut 1d20 -

15;

bez efektu

105:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

26:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

11;

zrzutka 4 punkty karne

57:

Zrzutka; zrzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

56:

rzut 1d20 -

9;

zrzutka 4 punkty karne

104:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

56:

Zrzutka; zrzutka ma miejsce wtedy, gdy koń strąci jeden lub kilka drągów podczas skoku; od rzutu 1d20 zależy, czy było to jedynie trącenie drągów, czy rozbudowanie przeszkody/naruszenie lustra wody.

56:

rzut 1d20 -

8;

zrzutka 4 punkty karne

113:

Dekoncentracja/strach; na terenie, na którym odbywają się zawody, panuje okropny hałas, ruch, błyszczą lampy błyskowe, ujadają gdzieniegdzie psy; to wszystko doprowadza do dekoncentracji pary, zmniejszenia jej uwagi.

56:

rzut 1d20 -

8;

zrzutka 4 punkty karne

99:

Czysty przejazd; jeździec wyróżnia się niebywałą szybkością działania, reakcją. W niebywały sposób komunikuje się ze zwierzęciem, prowadząc go gładko i w miły dla oka sposób. Koń dzięki pomocy spisuje się znakomicie.

73:

Potknięcie/poślizgnięcie: Koń zahacza kopytami raz /kilkukrotnie o nierówności na parkurze, przez co wypada z rytmu/ustawienia, dekoncentruje siebie jak i jeźdźca.

56:

rzut 1d20 -

2;

upadek konia eliminacja

Czas przejazdu

8:

przeciętny czas przejazdu

Opis


Zawody rozgrywają się na hali. Zgodnie z tłem fabularnym, jest to finał konkursu koni siedmioletnich i drugi dzień zawodów.

Pisanie przejazdów jest nieobowiązkowe. Jeśli jednak chcesz otrzymać dodatkowe punkty doświadczenia, napisz przejazd, na początku swojego posta - jeźdźca i konia (obie strony muszą zamieścić post) - wklejając poniższy kod:

Kod: Zaznacz cały

[url=https://results.hippodata.de/2022/2086/docs/211_-_7YO.pdf][center][size=10][b][color=#246eb9]ELIZABETH WHITE & MISS AMERICANA - KONKURS #3, SZYBKOŚCI[/color][/b][/size][/center][/url]
Mów mi Mistrzu Gry.
Uwaga, moje posty mogą zawierać: .
Brak odznak
Odpowiedz